زن دهه‌ی پنجاهی در دهان کوسه ...
نوشته شده توسط : perana

* و آن‌چه اندوه‌گین‌ترم می‌کند این است که من هیچگاه نخواهم توانست جنونم را زندگی کنم ... تو گویی خود دل‌خواهم را کوسه پاره کرده‌است ...

* شهوتم به زیبایی سبب می‌شود هر چیز معمولی و دم‌دستی، زود کسل‌ام کند ... شاید برای همین است که زود از خودم حوصله‌ام سر می‌رود ...


* امروز صبح قبل از این‌که بروم دکتر، زود آماده شده بودم و طبق معمول داشتم از خودم عکس می‌گرفتم ... یکی از عکس‌ها باعث شد یک ساعت به خودم بخندم ... ژستم شبیه زنان دهه‌ی پنجاهی شده بود ... حتی قد و هیکلم ... جایی نمی‌توانم پستش کنم ... معذوریت اخلاقی دارم از نشان دادنش ... برای همین فقط خودم می‌‌توانم بهش بخندم ... به این سفر در زمان عجیبم ...


* سر درد دارد مرا می‌کشد ... آه!

 





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: